Умови доставки в інтернет-магазині
Для зручності наших клієнтів ми спростили схему замовлення! Немає необхідності в обов'язковій реєстрації, у переходах "кошик-замовлення-кошик"! Все, що Вам потрібно, це клацнути на кнопку біля товару, що Вам сподобався!
Після оформлення замовлення через сайт за допомогою кнопки , ми найближчим часом зв'яжемося з Вами за вказаним контактним телефоном для уточнення деталей замовлення та доставки. Прийом замовлень на сайті цілодобово!
Склади нашого інтернет-магазину розташовані у містах: Київ, Харків, Львів, Одеса, Ковель, Луцьк. У кожному з міст передбачено самовивіз товару зі складу. Самовивіз здійснюється з нашого складу, попередньо обговоривши з нами по телефону дату і час.
Також ми здійснюємо доставку службами: "Нова Пошта", "Укрпошта", "Делівери", "Justin" і "Meest" в будь-яку точку України, де є представництва, згідно з тарифами транспортних компаній.
Вартість доставки формується компанією-перевізником, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення доставки. Послуги служби-перевізника з доставки замовлення ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
Варіанти оплати замовленого товару:
1. Ми приймаємо оплату на розрахунковий рахунок ПриватБанк, або на Картку - ключ до рахунку ПриватБанк і МоноБанк. Після переказу грошей зручним Вам способом, замовлений товар відправляється обраною Вами транспортною компанією ("Нова Пошта", "Укрпошта", "Делівери", "Justin" і "Meest"), а Вам надається номер товаро - транспортної накладної. Ви завжди можете відстежити статус посилки на сайті служби-перевізника. Після надходження Вашої посилки Ви отримаєте SMS від транспортної компанії. Прийшовши в представництво (з паспортом), не забудьте оглянути товар на місці.
2. Оплата готівкою в нашому офісі - складі інтернет магазину
3. Оплата накладним платежем (при отриманні товару) транспортної компанії "Нова Пошта". Додатково стягуються відсотки та сума за оформлення послуги післяплати.
Обмін та повернення товару
Зверніть, будь ласка, Вашу увагу, - виробник залишає за собою право змінювати характеристики товару без попередження! Опис товару на сайті: кольорова гама, комплектація, індивідуальні властивості – можуть відрізнятися від представлених на сайті (залежить від сприйняття людини, налаштувань монітора тощо). Також більшість товарів доставляється в розібраному та упакованому вигляді (коляски, велосипеди, санки та ін.). Ви завжди можете уточнити у нас принципово важливі для себе характеристики товару! Просто наберіть нас!
ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів відносяться: предмети сангігієни, дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, гребінці та щітки масажні, білизна постільна, товари для новонароджених, тощо.
Розпаковуйте та перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і залишивши відділення, Ви погоджуєтесь з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий та справний. Далі за нього відповідає транспортна компанія і у разі пошкодження лише вони Вам сплачують суму страховки за письмовою заявою. Але, це тільки у разі пред'явлення претензії під час огляду, не залишаючи відділення! Наш магазин не компенсує та не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.
Купуйте у нас товари без страху! Для дорогих клієнтів нашого інтернет-магазину ми збільшили термін повернення до 20 днів! Ризик зведений нанівець, тому що Ви абсолютно нічого не втрачаєте! Товар не сподобався, не підійшов, передумали – повідомте нам та отримайте свої гроші назад або обміняйте товар на аналогічний. Клієнт у повному обсязі оплачує транспортні витрати щодо повернення товару належної якості.
Якщо у Вас виникло питання, є пропозиції, побажання щодо асортименту або роботи інтернет-магазину напишіть нам на наш E-mail: Lapiki.office@gmail.com чи просто наберіть нас! Не знашли потрібного Вам товару – подзвоніть нам, и ми обов'язково Вам допоможемо! Якщо у Вас немає можливості зателефонувати, пишіть нам у WhatsApp, Telegram, Viber по номеру 0504715151. Наш дитячий інтернет магазин вже 10 років працює офіційно як фізична особа - підприємець.
Наша компанія на ринку вже 10 років
і ми продовжуємо успішно розвиватися!
Також раді повідомити про нашу офіційну сторінку в Інстаграм
Ще сумніваєтеся? Тоді прочитайте відгуки!
Всі відгуки клієнтів у скріншотах на нашій сторінці в Інстаграм: